pl
en
Centrum Medyczne Promedica / Branding & WWW

Portfolio

Centrum Medyczne Promedica / Branding & WWW

Branding centrum medycznego, kreacja Key Visual oraz rozbudowany projekt i rozwój portalu

Image may contain: screenshot

Centrum Medyczne PROMEDICA zostało założone w 2001 roku przez lekarzy specjalistów, którzy oferują swoim pacjentom profesjonalną opiekę medyczną na najwyższym poziomie.

 

Obecne rozwiązanie nie odzwierciedlało powyższej idei, dlatego poproszono nas o pomoc w opracowaniu nowoczesnej strony internetowej, która byłaby przyjazna w nawigacji i dostosowana do szerokiej grupy docelowej pacjentów placówki.

 

W trakcie analizy potrzeb okazało się, że zakres naszej pracy będzie ostatecznie znacznie szerszy, obejmując pełną identyfikację wizualną, rozwój key visual, a także pomoc w opracowaniu odpowiedniej architektury informacyjnej w celu zorganizowania merytorycznego chaosu, który zagrażał tak rozległemu portalowi.

 

Jednym z największych wyzwań implementacji było stworzenie sieci połączeń między wybranymi modułami strony internetowej związanych z placówkami, lekarzami, specjalizacjami i klinikami, zachowując jednocześnie spójność i przejrzystość nawigacji.

 

Wraz z głównym portalem uruchomiliśmy również dwie podstrony dedykowane stomatologii i medycynie pracy, które działają pod nadzorem tego samego, dostosowanego systemu.

 

Zobacz online: www.promedica.net

 
 
 

Branding

Image may contain: screenshot, print and template

Website

Image may contain: template and screenshotImage may contain: screenshot and abstractImage may contain: screenshot and abstractImage may contain: abstract and screenshotImage may contain: map, screenshot and abstractImage may contain: abstract, indoor and screenshot

Referencje

"Firma stworzyła nową stronę internetową i zupełnie nowy wizerunek dla Centrum Medycznego Promedica. Strona jest profesjonalna, klarowna i nowoczesna. (...) Zespół Lemonade składa się z młodych, pełnych pasji osób, które mają elastyczne podejście do swoich klientów. To prawdziwa przyjemność współpracować z nimi."

Magdalena Krupa

Dyrektor Generalny