Zgoda
Szczegóły
O plikach cookie
icon
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej efektywny sposób. Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika. Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

Odmowa
Spersonalizuj
Zapisz wybrane
Zezwól na wszystkie
pl
en
Śnieżka Acryl Putz / Produkt CGI

Portfolio

Śnieżka Acryl Putz / Produkt CGI

Wizualizacje 3D farb Acryl Putz

Wizualizacje 3D opakowań farb serii Acryl Putz.


Śnieżka SA to jeden z wiodących producentów farb i lakierów w Polsce i Europie Środkowej. Z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku, firma słynie z wysokiej jakości powłok dekoracyjnych, farb fasadowych i chemii budowlanej. Śnieżka konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera w segmencie farb dekoracyjnych w regionie CEE.

 

Śnieżka potrzebowała wysokiej jakości materiałów wizualnych dla linii produktów Acryl-Putz, obejmujących wizualizacje różnych wariantów opakowań w ramach serii. Tradycyjna fotografia wiązałaby się ze znacznymi kosztami logistycznymi, czasowymi i budżetowymi, szczególnie biorąc pod uwagę liczbę wariantów produktów i potencjalnych przyszłych aktualizacji.

 

Dostarczyliśmy komplet wysokiej jakości wizualizacji produktowych, które przewyższyły możliwości tradycyjnej fotografii pod względem precyzji i kontroli. Stworzone obrazy mogą wykorzystywane w różnych kanałach marketingowych, od platform e-commerce po materiały drukowane, zapewniając spójną reprezentację marki przy jednoczesnym znaczącym obniżeniu kosztów dla klienta, z którymi mogłaby się wiązać organizacja potencjalnej sesji zdjęciowej.

 

Ten projekt doskonale pokazuje, jak duży jest potencjał wizualizacji 3D, szczególnie w przypadku opakowań produktowych, zapewniając tym samym większą elastyczność i efektywność kosztową.

 

Image may contain: screenshot and outdoorImage may contain: screenshotImage may contain: screenshotImage may contain: screenshotImage may contain: screenshotImage may contain: screenshotImage may contain: screenshot and computer