Projekt objął pełen zakres elementów brandingowych, od podstawowych materiałów firmowych po znakowanie pojazdów i gadżetów reklamowych.
Głównym elementem nowej identyfikacji jest minimalistyczne, geometryczne logo, które symbolizuje precyzję i profesjonalizm firmy. Symbol składający się z sześciokątnego elementu nie tylko nawiązuje do inicjału nazwy, ale również symbolizuje solidność i kompleksowość oferowanych usług. Charakterystyczna czerwień w połączeniu z czernią tworzy mocny, zapadający w pamięć kontrast.
System identyfikacji wizualnej obejmuje:
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla pozycję Jard Creative jako doświadczonego i wszechstronnego partnera w branży reklamowej, jednocześnie komunikując nowoczesne podejście do realizowanych projektów.
"Lemonade Studio to jedna z tych firm, do których wraca się z przyjemnością, a nie z konieczności. Cały zespół, na czele z Marcinem, Ewą, Kubą i Cookie'm, potrafi odgadnąć, co klient ma na myśli, bez potrzeby wypowiadania przez niego słowa."
Rafał Dudek
Manager Projektu